De wonderlijke hippiewereld van Chiapas - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van Ilse Mierlo - WaarBenJij.nu De wonderlijke hippiewereld van Chiapas - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van Ilse Mierlo - WaarBenJij.nu

De wonderlijke hippiewereld van Chiapas

Door: Ilse van Mierlo

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 Juni 2012 | Mexico, San Cristóbal de las Casas

Hola a todos,

Ik weet waar ik de rest van mijn leven wil wonen als ik groot ben: San Cristobal de las Casas, de super-hippie-hoofdstad van de geweldige jungle-staat Chiapas. Er leven heel veel indígenas hier, echt heel gaaf.
Ik zit in een super chill hostel, gerund door een hippie trio met een keuken, zodat ik zelf kan koken. Ik slaap in de gezamenlijke slaapzaal, lekker goedkoop en gezellig met een brits meisje en een australisch meisje waarmee ik veel optrek hier.

Gisteren heb ik een geweldige tour gedaan door de staat. Zie hiervoor de foto´s, want ik ga het kort houden. De foto´s zeggen meer dan 1000 woorden in dit geval.

• 23 Juni 2012 - 10:16

Eva:

Haa Ilse!! Zag dat ik niet meer had gereageerd op je vorige berichtje, maar WAT STOER dat je nu alleen aan het reizen bent! Lijkt me heel erg gaaf! Hopelijk werkt het weer daar ook een beetje mee.
    Geniet nog van je laatste dagen daar, want voor je het weet ben je weer thuis (wat natuurlijk ook wel weer fijn zal zijn).
    Tot snel!! xxxxx

• 30 Juli 2012 - 13:48

Mama:

Mooie foto 's, Ilse! Gelukkig zie ik ook wat zon, en jou in t-shirt! Geniet nog maar lekker!
    Dikke kus. ( Ik probeer deze reactie één keer te plaatsen!)

• 30 Juli 2012 - 13:48

Tante Elly:

hai, Ilse,
    inderdaad schitterende foto,s. Geniet nog even van je vakantie!!!!!!